W nowej odsłonie Peugeot 3008 to nie jest samochód, obok którego można przejść obojętnie – to atrakcyjny wizualnie pojazd, który można uznać za zupełnie nowy rozdział w historii tej francuskiej marki. Auto zostało zaprojektowane na zupełnie nowej platformie STLA Medium i jest dostępne w dwóch wariantach, oczywiście hybrydowych, o mocach 145 KM i 195 KM. Oba skutecznie łączą wydajność napędu elektrycznego z elastycznością sprawdzonego silnika benzynowego, lecz który wybrać? Czym się kierować? Jakimi zasadami? Chętnie w tym pomożemy! Poruszymy także kwestię bardzo istotnych dla każdego klienta kosztów zakupu samochodu Peugeot 3008. Cennik, jak udowodnimy, nie skrywa zbyt wiele tajemnic, i w dodatku można go z łatwością dostosować do swoich oczekiwań i możliwości finansowych. Zapraszamy do lektury!
Sprawdź ofertę Peugeot 3008 w Car Lease Polska!
Peugeot 3008 – cennik katalogowy, czy oferta Car Lease Polska?
Zakup nowego samochodu bezpośrednio u oficjalnego dealera to już nie jest jedyne opłacalne rozwiązanie; oznacza bowiem zazwyczaj konieczność zapłacenia pełnej, katalogowej ceny. Ta, poza tym, że jest dość wysoka w porównaniu do oferty Car Lease Polska, nie uwzględnia żadnych rabatów flotowych czy warunków negocjowanych hurtowo. Co to oznacza? Finansowe straty! W przypadku Peugeota 3008 cennik katalogowy trudno uznać za szczególnie przystępny.
Peugeot 3008 – cennik katalogowy dostępny u oficjalnych dealerów
Katalogowe ceny Peugeota 3008 w wersji hybrydowej, oparte na oficjalnych cennikach producenta, obowiązują w przypadku zakupu pojazdu bezpośrednio u autoryzowanego dealera. Dla przykładu bardzo popularna wersja Allure wyceniana jest katalogowo na 124 065,00 zł netto, natomiast bogatsza wersja GT o sportowym zacięciu to już koszt 143 496,00 zł netto. Wiemy, że to koszty dość wysokie i obciążające firmowy czy domowy budżet, dlatego nie musisz się martwić – w Car Lease Polska za nowego Peugeota 3008 cena spada znacznie niżej, niż gdziekolwiek indziej!v
Peugeot 3008 – cena dostępna wyłącznie dla klientów Car Lease Polska
W Car Lease Polska jest zupełnie inaczej – same wersje Peugeot 3008 oferujemy w dużo niższych cenach, które to wynikają z bezpośredniej współpracy naszych ekspertów i negocjatorów z dealerami. Dzięki temu tylko i wyłącznie naszym klientom zapewniamy dostęp do stawek, które zazwyczaj zarezerwowane są wyłącznie dla dużych odbiorców instytucjonalnych – takich, którzy zamawiają jednorazowo ogromne liczby pojazdów. Wersja Allure dostępna jest u nas już od 108 472,00 zł netto, natomiast wersja GT kosztuje tylko 118 448,00 zł netto! To nawet ponad 25 000,00 zł oszczędności! Oferta Car Lease Polska to realna oszczędność już na etapie zakupu – bez kompromisów w zakresie wyposażenia, bez konieczności prowadzenia negocjacji i bez ukrytych kosztów.
Wersja |
Cena katalogowa (netto) |
Cena w Car Lease Polska (netto) |
Twoja oszczędność |
Allure |
124 065,00 zł |
108 472,00 zł |
15 593,00 zł |
GT |
143 496,00 zł |
118 448,00 zł |
25 048,00 zł |
Opcje finansowania – Peugeot 3008 może stać się Twój już dziś!
Zakup samochodu za gotówkę staje się coraz mniej popularny – szczególnie w przypadku aut klasy średniej i wyższej. Peugeot 3008 w cenie katalogowej nie jest tu odstępstwem od reguły, dlatego nasi klienci, którzy należą do osób odpowiedzialnych, wybierają leasing operacyjny lub długoterminowy wynajem Peugeot 3008. Oba w ogromnym stopniu ograniczają wydatki początkowe, służą za sposób optymalizacji podatkowej podatki, a nawet pozwalają uzyskać pełną przewidywalność kosztów miesięcznych.
- Peugeot 3008 – leasing operacyjny dostępny w Car Lease Polska
CO TO JEST? Operacyjny leasing Peugeota 3008 to bardzo lubiana forma użytkowania samochodu. Płacisz w niej tak naprawdę za możliwość korzystania z auta – nie za jego posiadanie – co stanowi dużą przewagę nad innymi opcjami finansowania Peugeota 3008. Pojazd przez cały okres trwania kontraktu pozostaje własnością firmy leasingowej, a Ty korzystasz z niego na jasno określonych warunkach: płacisz miesięczną ratę, w wysokości ustalonej wraz z finansującym, wykonujesz przeglądy zgodnie z harmonogramem, a po zakończeniu umowy wykupujesz auto w cenie ustalonej w trakcie negocjacji. To rozwiązanie umożliwia eksploatację auta, lecz bez angażowania kapitału i bez wiązania się z jednym egzemplarzem na wiele kolejnych lat.
JAKIE SĄ KORZYŚCI? W przypadku Peugeota 3008 leasing się bardzo opłaca także finansowo. Łatwiej zachować płynność finansową i zaplanować wydatki na samochód z wyprzedzeniem, bez ryzyka nieprzewidzianych kosztów jak w przypadku zakupu „za gotówkę”. W dodatku dosłownie wszystkie raty możesz wliczyć w koszty prowadzenia działalności, podobnie jak wartość wykupu oraz opłaty początkowej, co przekłada się na realne korzyści podatkowe (również pod kątem VAT-u). Nie bez powodu w sytuacji Peugeota 3008 leasing jest formą zakupu wybieraną zdecydowanie najczęściej.
Peugeot 3008: ceny leasingu – porównanie na podstawie wersji GT
0% wpłaty własnej, 48 mies., 40% wykup |
20% opłaty początkowej, 48 mies., 1% wykup |
|
Miesięczna rata przed rabatem – Miesięczna rata po rabacie |
2 941,00 zł – 2 252,02 zł |
3 135,00 zł – 2 495,00 zł |
Twoje oszczędności w skali miesiąca |
688,98 zł |
640,00 zł |
Oszczędność w skali 48 miesięcy |
33 071,04 zł |
30 720,00 zł |
Katalogowa cena auta – Cena auta po rabacie w Car Lease Polska |
143 495,93 zł – 118 448,00 zł |
- Peugeot 3008 – wynajem długoterminowy dostępny w Car Lease Polska
CO TO JEST? Wynajem długoterminowy działa na bardzo prostym i praktycznym modelu: zamiast kupować samochód, płacisz wyłącznie za jego użytkowanie przez określony czas. Podobnie co prawda jak w przypadku leasingu Peugeota 3008, lecz z jedną, podstawową różnicą – to forma abonamentu na auto – zazwyczaj trwająca od 24 do 48 miesięcy – która obejmuje nie tylko samo korzystanie z pojazdu, ale również pakiet usług dodatkowych. Może to być m.in. serwis, ubezpieczenie, Assistance czy opony. Samochód również nie jest Twoją własnością w trakcie trwania umowy, ale masz do niego pełny dostęp. Drugą różnicę widać po innym sposobie zakończenia umowy – auto po prostu oddajesz finansującemu, bez wykupów, bez odsprzedaży, bez stresu.
JAKIE SĄ KORZYŚCI? Obie opcje finansowania Peugeota 3008 mają swoje zalety. Największym atutem wynajmu długoterminowego jest jego przewidywalność i zawarcie w cenie usług dodatkowych. Klient otrzymuje zawsze jedną, stałą ratę miesięczną, zawierającą praktycznie wszystkie usługi niezbędne kierowcy i które stanowią duży ukłon w kierunku komfortu użytkowania. Korzyścią jest także sam sposób zakończenia umowy, który opiera się na oddaniu auta finansującemu. W ten sposób to on – a nie Ty – będzie miał na sobie odpowiedzialność związaną np. z utratą wartości auta w trakcie trwania umowy. Krótko mówiąc: pełna kontrola bez odpowiedzialności właściciela.
Porównanie oferty: Peugeot 3008 – wynajem długoterminowy na podstawie wariantu GT
0% wpłaty własnej, 36 mies., 10 000 km/rok |
10% wpłaty własnej, 60 mies., 20 000 km/rok |
|
Miesięczna rata przed rabatem – Miesięczna rata po rabacie |
2 291,00 zł – 1 991,84 zł |
1 833,00 zł – 1 593,68 zł |
Twoje oszczędności w skali miesiąca |
299,16 zł |
239,32 zł |
Oszczędność przez okres finansowania |
10 769,76 zł |
14 359,20 zł |
Peugeot 3008: ceny leasingu i wynajmu spadają tylko w Car Lease Polska!
Car Lease Polska to nie jest zwykły broker i pośrednik; to przede wszystkim aktywny uczestnik rynku motoryzacyjnego. Stale negocjujemy ceny bezpośrednio z producentami i importerami pojazdów, w rezultacie czego nasze warunki – mimo obecnie skrajnie niesprzyjających cenników – opierają się na naszych dużych umowach flotowych i realnych danych rynkowych. Umożliwia nam to uzyskanie znacznie niższych cen jednostkowych, często nieosiągalnych dla klienta indywidualnego. Dzięki temu oferujemy realne rabaty już na etapie zakupu pojazdu, bez konieczności składania dużych zamówień czy prowadzenia własnych rozmów z dealerami.
Równolegle prowadzimy negocjacje z instytucjami finansującymi – bankami i firmami leasingowymi, i oferujemy bezkonkurencyjnie niskie oprocentowanie, opłaty wstępne i elastyczne warunki umowy. To aspekt, który bezpośrednio wpływa na wysokość miesięcznej raty i całkowity koszt eksploatacji Twojego nowego, francuskiego Peugeota 3008. Dla firm oznacza to poprawę płynności finansowej i przewidywalność kosztów, a dla klientów indywidualnych – łatwiejszy dostęp do nowego, dobrze wyposażonego samochodu klasy wyższej.
W Car Lease Polska możesz zaoszczędzić nawet 17%! |
Dlaczego warto zdecydować się na opcje finansowania Peugeot 3008 dostępne wyłącznie w Car Lease Polska?
- SZYBKOŚĆ. Dzięki umowom flotowym z importerami mamy dostęp również do samochodów dostępnych „od ręki”, nawet przy nowych generacjach aut. Nie musisz czekać miesięcy na odbiór zamówionego egzemplarza.
- Otrzymujesz nowe auto szybciej niż w salonie, bez kolejek i niepewności.
- OBSŁUGA. Jako Car Lease Polska zajmujemy się dokumentacją, kontaktami z instytucjami finansującymi i całym procesem operacyjnym. Ty otrzymujesz auto bez angażowania własnego czasu – gotowe do odbioru.
- Nie tracisz energii na papierologię, załatwianie spraw i rozmowy z konsultantami firm trzecich; wszystko robimy za Ciebie.
- ELASTYCZNOŚĆ. Możesz dostosować idealnie do siebie okres finansowania, wysokość rat i opcje dodatkowe tak, aby pasowały do Twojego budżetu. Nie ma sztywnych schematów – każdą ofertę w Car Lease Polska zawsze szyjemy na miarę.
- Masz realny wpływ na warunki – nie dopasowujesz się do ogólnej i raczej nieatrakcyjnej oferty, tylko my dostosowujemy ją do Ciebie.
Peugeot 3008 – wersje, dane techniczne, opis auta
Nie bez powodu Peugeot 3008 w wersjach dostępnych w naszej ofercie to jeden z najczęściej wybieranych samochodów – i to niezależnie od wersji silnikowej czy wyposażeniowej. Każdy wariant skutecznie łączy niskie koszty użytkowania z wysokim komfortem jazdy i nowoczesnym wyglądem, a nasi klienci (przedsiębiorcy i konsumenci) cenią go za świetnie zbalansowaną specyfikację, dynamiczne właściwości jezdne i funkcjonalność, która sprawdza się zarówno w codziennej eksploatacji, jak i w trasie.
Peugeot 3008 to model, który w trakcie jego prezentacji w 2023 roku podkreślił nowoczesność tej marki i jej nową, bardziej prestiżową pozycję. Wiemy o tym w Car Lease Polska, dlatego bardzo precyzyjnie przeanalizowaliśmy zainteresowanie tym modelem. A to nie jest przypadkowe – stanowi rezultat połączenia technologii, designu i efektywności, które wcześniej rzadko występowały w jednym samochodzie tej klasy. |
Peugeot 3008: wyposażenie, dane techniczne i charakterystyka modelu
NOWA SYLWETKA. NOWY POCZĄTEK.
Peugeot 3008 w nowej generacji otrzymał nadwozie typu fastback. Rozwiązanie to nie dość, że wprowadziło istotne różnice w proporcjach i aerodynamice względem poprzedniego modelu, to także podkreśliło nietuzinkowe podejście projektantów. Samochód pozostaje kompaktowy jak na standardy segmentu (z długością 4,54 m, szerokością 1,89 m i wysokością 1,64 m), lecz osiągnął zaskakująco niski współczynnik oporu powietrza Cx 0,28, który pozytywnie wpływa na wyższą efektywność energetyczną. Wzrok przyciągają detale takie jak „pływający” spojler, nowa sygnatura LED z przodu i z tyłu oraz 19- i 20-calowe aerodynamiczne felgi, które cechują walory wizualne i techniczne – ograniczają opory powietrza i poprawiają stabilność przy wyższych prędkościach.
NOWY KOKPIT. TECHNOLOGICZNA EKSTRAKLASA.
W przypadku Peugeota 3008 wersje dostępne w Car Lease Polska są także niezwykle zaawansowane technologicznie. We wnętrzu dominuje Panoramic i-Cockpit® – ogromny i zakrzywiony 21-calowy ekran HD, łączący zestaw wskaźników z centralnym wyświetlaczem dotykowym. Został on skierowany w stronę kierowcy, ale jest też łatwo dostępny dla pasażera. Obok niego znajdują się programowalne i-Toggles – dotykowe skróty do najczęściej używanych funkcji, takich jak nawigacja, klimatyzacja czy szybkie wybieranie kontaktów. Obsługa odbywa się za pomocą dotyku; fizycznych przełączników praktycznie nie ma. Rozwiązanie to porządkuje przestrzeń i nadaje wnętrzu charakteru high-tech, lecz nie wszyscy oceniają je za optymalne pod kątem praktyczności.
PRZESTRZEŃ, KOMFORT I PRAKTYCZNOŚĆ.
Mimo zastosowania nowej platformy STLA Medium, do dyspozycji kierowcy i pasażerów oddano bagażnik o dużej jak na segment pojemności równej 520 litrów. Wartość ta nie odbiega znacząco od poprzednika i utrzymuje pełną użyteczność przestrzeni w codziennym użytkowaniu, lecz w zamian wielbiciele tego auta otrzymali nietuzinkową sylwetkę typu fastback. Platforma umożliwiła także obniżenie środka ciężkości poprzez zintegrowanie akumulatora w podłodze pojazdu, bez wpływu na ilość miejsca dla pasażerów. Wersja hybrydowa, mimo dodatkowych komponentów napędu, nie traci ani na przestronności wnętrza, ani na funkcjonalności bagażowej.
BEZPIECZEŃSTWO I ODPOWIEDZIALNOŚĆ.
Peugeot 3008 Plug-in Hybrid jest wyposażony w zaawansowany zestaw systemów wspomagania kierowcy. Obejmuje on m.in. aktywny tempomat z funkcją Stop & Go, funkcję utrzymania pasa ruchu, rozpoznawanie znaków drogowych, a także systemy awaryjnego hamowania i monitorowania uwagi kierowcy. Dodatkowo Peugeot 3008 może być wyposażony w asystenta martwego pola o zwiększonym zasięgu, zaawansowaną kontrolę trakcji oraz możliwość wyboru poziomu rekuperacji podczas jazdy (niski, średni, wysoki). To realne wsparcie nie tylko w trasie, ale również w codziennym poruszaniu się po mieście.
Peugeot 3008 – dane techniczne
- Liczba miejsc: 5
- Długość całkowita: 454 cm
- Szerokość (z rozłożonymi lusterkami): 210 cm
- Wysokość: 164 cm
- Rozstaw osi: 274 cm
- Pojemność bagażnika: 520 litrów
- Średnica zawracania (między krawężnikami): 10,4 m
- Współczynnik oporu powietrza (Cx): 0,28
Porównanie ofert Peugeot 3008 – jednostki napędowe
Peugeot 3008 wersja Plug-In Hybrid 195 e-DCS7
Wersja Plug-In Hybrid 195 e-DCS7 łączy silnik benzynowy 1.6 PureTech o mocy 150 KM z jednostką elektryczną o mocy 125 KM, co przekłada się na systemową moc 195 KM i moment obrotowy 350 Nm. Napęd przekazywany jest za pomocą 7-biegowej, dwusprzęgłowej skrzyni automatycznej. Samochód rozpędza się od 0 do 100 km/h w 7,8 sekundy i osiąga prędkość maksymalną 220 km/h.
Elektryczny zasięg w tej wersji wynosi do 87 km (cykl WLTP), a zużycie paliwa w cyklu mieszanym osiąga jedynie 0,9 l/100 km przy emisji CO₂ na poziomie 19–21 g/km. Akumulator o pojemności 17,9 kWh może być ładowany prądem zmiennym z mocą do 7,4 kW, dzięki któremu do pełnego załadowania wystarczą 2 godziny i 55 minut.
Peugeot 3008 – wersja Hybrid 145 e-DCS6
Wersja Hybrid 145 e-DCS6 to klasyczna hybryda wyposażona w trzycylindrowy silnik benzynowy o pojemności 1.2 litra, generujący 136 KM oraz silnik elektryczny o mocy 21 KM. Łączna moc systemowa wynosi 145 KM, a maksymalny moment obrotowy to 230 Nm, przenoszony na koła przez 6-biegową automatyczną skrzynię e-DCS6. Prędkość maksymalna pojazdu to 201 km/h, a przyspieszenie „do setki” zajmuje 10,2 sekundy, co stanowi dobry wynik jak na tle konkurencji.
W codziennej eksploatacji jednostka zużywa średnio 5,5–5,6 l/100 km, co natomiast stanowi świetny wynik jak na gabaryty tego auta i jego masę (1573 kg) przy emisji CO₂ rzędu 123–127 g/km (cykl WLTP). Wersja ta nie wymaga zewnętrznego ładowania; układ hybrydowy automatycznie wspiera silnik spalinowy w zakresie niskich obciążeń.
Peugeot 3008 – wyposażenie wersji Allure i GT
- Wersja Allure. Auto w tej wersji wyposażone jest w reflektory LED w technologii Eco LED, panoramiczny system wyświetlaczy (dwa ekrany 10”), system multimedialny Peugeot i-Connect z obsługą Apple CarPlay™ i Android Auto™, bezkluczykowy dostęp, kamerę cofania oraz automatyczną klimatyzację dwustrefową. W zakresie komfortu użytkowania jest równie dobrze; na kierowcę czekają m.in. podgrzewane, składane lusterka, dwupoziomową podłogę bagażnika i 19-calowe aluminiowe felgi. Wersja Plug-in Hybrid standardowo zawiera przewody do ładowania trybu 2 (2,3 kW) oraz opcjonalnie 3,7 kW.
- Wersja GT. Wariant GT rozbudowuje wyposażenie Allure o zaawansowane elementy technologiczne i stylistyczne. W standardzie znajdziemy reflektory Pixel LED, wyświetlacz panoramiczny 21” w formacie 3D, ambientowe podświetlenie LED RGB w ośmiu kolorach oraz zaawansowany system Peugeot i-Connect® Advanced z nawigacją 3D. W GT znajdziemy także adaptacyjny tempomat z funkcją Stop&Go, kamerę 360° z czujnikami z przodu i z tyłu, system High Beam Assist, perforowaną skórzaną kierownicę i dodatkowe podparcie ud.
Nowy Peugeot 3008? Leasing i wynajem długoterminowy – tylko w Car Lease Polska
Peugeot 3008 w nowej generacji to jeden z najbardziej zaawansowanych technologicznie SUV-ów w swojej klasie. Łączy nowatorski design i nadwozie typu fastback z dopracowanym wnętrzem i nową wersją i-Cockpit®, niezależnie od wersji napędu – klasycznej hybrydy czy plug-in. Auto oddaje do dyspozycji kierowcy wszystko, co najważniejsze: wysoki komfort jazdy, dobrą dynamikę i efektywność energetyczną.
Dzięki ofercie Car Lease Polska zakup Peugeot 3008 staje się bardziej dostępny i opłacalny. Możesz skorzystać z niższych cen zakupu, wynegocjowanych bezpośrednio z importerami, a także atrakcyjnych warunków finansowania – w formie leasingu operacyjnego lub wynajmu długoterminowego. Zapraszamy do współpracy!