Stylistyka i wnętrze
SsangYong Rexton jest zaprojektowany "po amerykańsku". Z każdej strony jest bardzo masywny, ale nie przytłacza. Zastosowano tutaj dużo chromowanych elementów, zwłaszcza z przodu - na ładnym i dużym grillu. Chromowane są również felgi o słusznym rozmiarze 20 cali (to opcja za raptem 2 900 złotych, w standardzie mamy koła 18-calowe).
Po otwarciu drzwi pierwsze co rzuca się w oczy to pikowana skórzana tapicerka Nappa. Dostępna jest w trzech kolorach. Poza widocznym na zdjęciach ciemnym brązem, można wybrać jeszcze odcień kości słoniowej oraz klasyczną czerń. Ten ostatni będzie też łączony z zamszem.
Fotele są niezwykle wygodne. Posiadają elektryczne sterowanie z pamięcią ustawień, podgrzewanie oraz aktywną wentylację. Do poprawy są jednak dwie kwestie. Pierwsza to regulacja podparcia odcinka lędźwiowego tylko w jednej płaszczyźnie. Druga sprawa to trochę zbyt krótkie siedziska. Uda wyższych osób mogłyby być lepiej podparte. Mimo tego, nawet dłuższa trasa nie stanowi problemu i nie powoduje zmęczenia.
SsangYong Rexton to duży samochód, dlatego nie dziwi pokaźna ilość miejsca. Zarówno z przodu jak i na tylnej kanapie miejsca jest pod dostatkiem.
Drugi rząd również posiada podgrzewanie (zewnętrzne miejsca) oraz regulacje pochylenia oparcia wraz z możliwością przesuwania siedzisk. Dzięki temu można płynnie dopasować ilość miejsca uwzględniając większą ilość bagaży czy dwóch dodatkowych pasażerów. Rexton może być samochodem siedmiomiejscowym (dopłata do trzeciego rzędu siedzeń to 4500 złotych).
Luksusowo, terenowo i rodzinnie
Właściwie to luksusowa terenówka, bo Rexton jest zbudowany na ramie, ma ręcznie dołączany napęd 4x4 z reduktorem (9 tys. zł dopłaty) oraz 22,4 cm prześwitu. Hak nie został tu zamontowany dla ozdoby, bo flagowy SsangYong może ciągnąć dużą i ciężką przyczepę (o masie do 3 ton, z hamulcem).
To naprawdę duży wóz (4,85 m długości; 2,86 m rozstawu osi). Miejsca w środku jest ogrom – z przodu, z tyłu, jak i w bagażniku (standardowo 784 l pojemności). Można sobie nawet zażyczyć pełnoprawną wersję siedmiomiejscową (dwa chowane w podłodze bagażnika fotele kosztują 4,5 tys. zł). To ciekawa alternatywa dla rodzinnego kombi czy vana.
Oferta SSANGYONG Rexton w Car Lease Polska:
Leasing operacyjny -> [KLIK]
[KLIKNIJ W OBRAZEK ABY OBEJRZEĆ VIDEO TEST SSANGYONG REXTON]