HONDA HR-V 3 gen. po względem poprzednika oferuje wyraźnie odmienny charakter, którego najważniejszym punktem jest układ napędowy, ponieważ nowe HR-V występuje wyłącznie jak hybryda e:HEV, gdzie silnik benzynowy 1.5 połączony jest z jednostką elektryczną, a całość rozwija 131 KM.
Idealnie wybalansowane wymiary?
Honda HR-V ma około 4,3 metra długości, 1,8 metra szerokości oraz 1,5 metra wysokości. Prześwit wzrósł o 1 cm, a linia dachu obniżyła się o dwa. Rozstaw osi się nie zmienił i wciąż mierzy 261 cm. SUV balansuje więc między segmentami B oraz C. Nowoczesna atrapa chłodnicy, która stanowi integralną część nadwozia robi bardzo dobre wrażenie, a nowa Honda na żywo prezentuje się świeżo i przyciąga wzrok. Europejskim klientom z pewnością spodoba się ścięty tył. HR-V to przedstawiciel coraz popularniejszych SUV-ów coupe.
Wygodna i praktyczna kabina
Eleganckie i przyjemnie wykończone wnętrze nowej Hondy HR-V z pewnością przypadnie do gustu tradycjonalistom. Mimo wykorzystania sporego ekranu wciąż najważniejszymi funkcjami samochodu sterujemy klasycznymi przyciskami i pokrętłami. Efektowne wyświetlacze są imponujące na zdjęciach, ale, moim zdaniem, nie tak wygodne, jak najprostsze, bardziej analogowe rozwiązania. Zwłaszcza, kiedy łączą się z systemem multimedialnym obsługującym Apple CarPlay oraz Android Auto i długą listą pokładowych systemów bezpieczeństwa i wsparcia kierowcy. Mamy więc połączenie dość klasycznego projektu kabiny z nowoczesnymi technologiami. Dla wielu to kompromis idealny.
Oferta HONDA HR-V w Car Lease Polska:
Wynajem długoterminowy -> [KLIK] Leasing operacyjny -> [KLIK]
[KLIKNIJ W OBRAZEK ABY OBEJRZEĆ VIDEO TEST HONDA HR-V]