wkrótce / Benzyna / 186 / Automat
wkrótce / Benzyna / 186 / Automat
wkrótce / Benzyna / 186 / Automat
wkrótce / Diesel / 254 / Automat
wkrótce / Diesel / 254 / Automat
wkrótce / Diesel / 254 / Automat
wkrótce / Diesel / 254 / Automat
wkrótce / Diesel / 254 / Automat
wkrótce / Diesel / 254 / Automat
KODO, czyli dusza ruchu, to nazwa stylistyki, która już od dobrych kilku lat zapewnia modelom Mazdy miano jednych z najpiękniejszych aut Japonii. Charakterystyczna sylwetka z wydłużoną maską i nieco cofniętym środkiem ciężkości przykuwa uwagę także w przypadku Mazdy na abonament oznaczonej numerem „6”.
Wynajem długoterminowy Mazdy 6, a więc auta już z segmentu klasy średniej wyższej, to obecnie najciekawsza na rynku opcja finansowania. Tym luksusowym autem można jeździć, uiszczając jedynie kwotę abonamentu w wysokości 1449 zł netto. Uwaga! Jednocześnie przy tego rodzaju wynajmie długoterminowym Mazdy nie jest wymagana żadna opłata wstępna. Mało tego, kwota abonamentu zawiera także koszt ubezpieczenia auta.
W ramach wynajmu długoterminowego Mazdy można cieszyć się 165-konnym silnikiem współpracującym z automatyczną przekładnią. Na pokładzie Mazdy na abonament znalazły się też tak przydatne elementy wyposażenia, jak: system nawigacji satelitarnej, nawiewy na tylną kanapę i podgrzewane przednie fotele czy wielofunkcyjna kierownica.
Co istotne, do Mazdy w oferowanej wersji wyposażeniowej w wynajmie długoterminowym trafiły tak zaawansowane systemy, m.in. adaptacyjny tempomat, który dostosuje prędkość jazdy samochodu do panujących na drodze warunków oraz ograniczeń prędkości. To oraz wiele więcej można znaleźć na pokładzie Mazdy na abonament.
Mazda wynajem – sprawdź naszą ofertę. Mazda Motor Corporation — pierwotnie nazwana Toyo Cork Kogyo — ma siedzibę w Fuchu w dystrykcie Aki w prefekturze Hiroszima w Japonii. Ale aby naprawdę zrozumieć, gdzie powstaje Mazda i jak stała się jednym z czołowych światowych producentów samochodów, najlepiej cofnąć się do początków firmy w 1920 roku. Tylko wtedy można docenić stworzenie technologii silników rotacyjnych firmy i ewolucja do najnowszej TECHNOLOGII SKYACTIV.
Kiedy Mazda Motor Corporation została założona w Hiroszimie w Japonii w 1920 roku, specjalnością firmy były „Autoriksze”. Te trzykołowe motocykle były gwiazdą imprez sponsorowanych przez Mazdę w latach 30. XX wieku, co z kolei spowodowało gwałtowny wzrost popularności firmy. Krótko mówiąc, Mazda stała się powszechnie znana, a w latach czterdziestych Mazda zaczęła projektować samochody kompaktowe, ciężarówki i więcej pojazdów trójkołowych. W 1960 roku firma wprowadziła Mazdę R360, maleńki, dwudrzwiowy samochód.
Na początku lat sześćdziesiątych Mazda skupiła się na opracowaniu niemieckiego silnika obrotowego Wankla, aby odróżnić produkowane przez nią pojazdy od innych japońskich samochodów. Podczas gdy większość pojazdów poruszających się po drogach używa silnika z tłokami posuwisto-zwrotnymi, w którym tłoki szybko zmieniają kierunek o 180 stopni, wszystkie części obracają się w jednym kierunku płynu w silniku obrotowym. Mocne i lekkie w porównaniu z silnikami tłokowymi, samochody Mazda wyposażone w silnik obrotowy zaczęły być popularne za granicą w latach 70., szczególnie w modelach takich jak Mazda R100.
Mazda wynajem długoterminowy kalkulator – sprawdź naszą ofertę. W przeciwieństwie, do wielu innych zagranicznych firm motoryzacyjnych, Mazda zachowała większość produkcji samochodów w swojej macierzystej firmie w Japonii. Mazda produkuje większość swoich pojazdów w jednej z trzech fabryk w Japonii, dwóch w Hiroszimie i jednej w Yamaguchi.
Sprawdź także dostępny w naszej ofercie leasing Mazda.